Behöver du assistans?
Innan du kontaktar oss rekommenderar vi att du besöker vår Customer Service-portal eller läser vårt avsnitt med frågor och svar, där det går snabbt att hitta de svar du letar efter.
Om du vill kontrollera, boka om eller avboka en bokning är det snabbaste alternativet att logga in på Mina bokningar.
Behöver du fortfarande hjälp? Du får gärna börja chatta med oss! Om du inte hittar det du söker kan du alltid ringa oss. I syfte att säkerställa snabbare service bör du ha din bokningsreferens, ditt betalkort eller EuroBonus-nummer till hands.
Snabblänkar
Hantera min bokning
Mer information
SAS Self Service
Ingen väntetid
Här kan du skicka en förfrågan eller fylla i uppgifter för ett intyg.
Chatta med oss
Kortare väntetid
Vår chattbot Turi kan hjälpa dig dygnet runt med de vanligaste frågorna. Om Turi inte kan hjälpa dig, kan du chatta med vår kundservice.
Ring oss
Längre väntetid
Kontakta oss genom att ringa SAS Customer Service eller vår hjälplinje för EuroBonus Guld/Diamond om du är en medlem.