Om ditt bagage skadades eller försenades ber vi dig att fylla i informationen nedan så att vi kan fastställa din ersättning. Läs mer om försenat eller skadat bagage.
* Obligatorisk uppgift
Vad handlar ditt anspråk om?
Det är alltid bra att hålla kontakten. Vi tar gärna emot alla typer av feedback, oavsett om du vill ge oss beröm för något eller klaga på att något inte har gått så bra – dina åsikter är betydelsefulla.
För snabb och säker hantering ber vi dig att använda vårt kontaktformulär för att kunna nå rätt avdelning. Genom att använda vårt formulär säkerställs att vi får alla uppgifter vi behöver för att behandla ditt ärende.
Vårt formulär är krypterat och är det säkraste sättet att ge oss dina uppgifter.
Om du vill kontakta oss via reguljär post är vår adress:
SASCustomer Care195 87 StockholmSverige
SASCustomer CareRoald Amundsens vei 12060 GardermoenNorge
SASCustomer CareAmager Strandvej 3922770 KastrupDanmark
Om du behöver kontakta oss angående en framtida resa eller något brådskande måste du göra det via chatt eller telefon.