Fler tåg- och bussalternativ kommer snart
Läs SAS ansvarsfriskrivning och villkor för användning av denna transfer tjänst, som ägs och tillhandahålls av en tredjepartsleverantör.
  • Automatisk ombokning om din flygning är försenad
  • Stort urval av alternativ
  • Biljetter och anvisningar skickas i förväg
  • Behåll kontrollen redan innan du har lämnat ditt hem

Hur man bokar transfer

Välj, boka och betala i förskott och låt våra transferpartner ta hand om resten.

FAQ

hoppa är vår pålitliga transportpartner, med ett nätverk av tåg-, buss- och taxitjänster över hela världen. hoppa är specialiserade på att söka, jämföra och boka din transport så enkelt som möjligt. De jämför tusentals leverantörer från hela världen för att hjälpa dig göra rätt val.

Din transferbokning är kopplad till ditt flyg, vilket innebär att din valda transfer automatiskt ombokas för att matcha din nya ankomsttid. Om ditt flyg ställs in eller vi inte kan boka om din transfer kommer du att få full återbetalning.

Om platsen du letar efter inte är tillgänglig att boka online, vänligen kontakta Pre-Travel-teamet på hoppa för hjälp.

Om transferalternativet du letar efter inte är tillgängligt att boka online, vänligen kontakta Pre-Travel-teamet på hoppa för hjälp.

Efter att ha valt din föredragna transfer vid bokningsstadiet kommer du att erbjudas tillval, såsom bilbarnstolar. Eventuella tillval du önskar bör läggas till i detta skede för att säkerställa att du får det du behöver. Observera att inte alla transferleverantörer kommer att erbjuda alla tillval och om det val du letar efter inte syns bör du välja en annan leverantör. Om du har slutfört din bokning och vill addera tillval i efterhand, vänligen kontakta Pre-Travel-teamet på hoppa för hjälp.

Bokningsbekräftelsen skall ha ha skickats till dig via e-post när bokningen slutfördes. Om denna inte har mottagits vänligen kontakta Pre-Travel-teamet på hoppa för hjälp.

Mötesinstruktionerna om hur du hittar din bokade transfer/chafför finns på din e-biljett. Din e-biljett kommer skickas till dig via e-post 7 dagar före ditt resedatum eller omedelbart efter bokningen om du reser inom de närmaste 7 dagarna. För ytterligare hjälp vänligen kontakta Pre-Travel-teamet på hoppa.

Du kan ändra eller avboka din bokning upp till 48 timmar före resan. För ytterligare hjälp vänligen kontakta Pre-Travel-teamet på hoppa.

Kontaktuppgifter till din chafför finns på din e-biljett. Alternativt kan kontaktuppgifter ha skickats till dig via WhatsApp eller SMS 1 timme före din hämtningstid, kontakta din chafför direkt för hjälp och vägbeskrivning. Om du inte får tag i din chafför, vänligen kontakta hoppa.

Hur kontaktar jag hoppa kundtjänst?

Beroende på var du är på din resa kan du kontakta hoppa online, via e-post eller telefon enligt nedan.

Reseperiod

Kontakt

Före resa

hoppa online portal

Email – sassupport@hoppa.com

Telefon – +442045922807

I destination

WhatsApp – +441373489007

hoppa online portal

Email – sassupport@hoppa.com

Telefon – +442045922807

Efter resa

hoppa online portal

Email – sascomplaints@hoppa.com

Telefon – +442045922807